Wybory do Samorządu Studenckiego

Informujemy, że w dniach 02-14.11.2021 odbędą się wybory do Samorządu Studenckiego Wyższej Szkoły Prawa, ponieważ obecny zarząd kończy swoją dwuletnią kadencję. 

 

W wyborach może wystartować każdy student naszej Uczelni. Jeżeli zatem rozpiera Cię energia do działania i czujesz, że będziesz idealnym reprezentantem spraw studenckich przed władzami Uczelni. Chcesz pomagać innym studentom, mieć wpływ na funkcjonowanie Uczelni i współorganizować wydarzenia naukowe, kulturalne i akcje charytatywne – koniecznie zgłoś swoją kandydaturę!

 

Harmonogram wyborów 2021 do Samorządu Studenckiego WSP:

  • 18.10 – 24.10  zgłoszenia kandydatów
  • 25.10 – 31.10 kampania wyborcza
  • 02.11-14.11 wybory do Samorządu Studenckiego
  • 15.11 – ogłoszenie wyników

 

Kandydaci będą mogli zgłaszać się przez formularz, który zostanie przesłany mailowo do wszystkich studentów w dniu 18.10.2021 na ich adresy uczelniane. Zgłoszenia będą przyjmowanie do dnia 24. października. 

 

Więcej informacji na temat funkcjonowania Samorządu Studenckiego WSP znajdziecie na stronie internetowej Uczelni oraz na profilu samorządu w serwisie Facebook. 

 

W przypadku pytań dotyczących wyborów, przeprowadzenie kampani etc., zachęcamy do kontaktu z Samorządem przez stronę samorządu na Facebooku lub mailowo: samorzad@prawowroclaw.edu.pl.